Saturday, July 11, 2009

Bodybuilding

Alamak tak mengantuklah..Itulah, terlebih tido petang semalam tu yang mata takleh lelap..Hm..minggu depan aku takde sepanjang minggu. Ada kursus buat kek kat Kolej Komuniti Selayang. Tapi aku tak bagitahu bebudak ni pun. Nanti ada yang pakat beramai2 tak nak datang sekolah. Jadi aku pun tinggalkan kerja untuk diorang buat. Skrg masa untuk baca blog orang. Ada satu blog yang menarik perhatian aku. http://gallyot.blogspot.com/2005_08_01_archive.html punca aku baca blog ni sebab ada ahli dalam forum yang aku buka tu sebut kebanyakan body builder (singkatannya bb) menggulung tisu atau stokin untuk di letak di 'anu' untuk kelihatan besar. Hahaha gelak besar aku sorang2 malam tadi. Jadi aku pun kli lah link di atas tu. Kenal tak yang gambar lelaki baju putih tu? Itulah Mr. Asia. Aku pun mulanya tak tahu. Tapi bila baca blog tu barulah kenal.. Yang sebelah kiri dia tu dulunya kurus macam amirul 4H. Skrg punyalah besar..

No comments:

Post a Comment