Thursday, July 2, 2009

kawan baik (baik ke?)

Minggu ni minggu yang paling busy..banyak perkara nak setel. Minggu depan lagi busy. Minggu selepas minggu depan pun busy jugak..Pendek kata setiap minggu aku busy. Kertas peksa lum siap tanda, nak fikir jualan hari koperasi pulak, nak redo amali pentaksiran, order amali bebudak, reso borang2 prosedur kerja..argh...inilah cabaran jadi cikgu. Tu la dulu nak jadi cikgu sangat. Kalau kerja ofis kan seronok..jadi proof reader kat Yamagata tu takde siapa nak ganggu...Beban kerja pun tak banyak..hmm what is done can't be undone..On the way balik rumah tadi Fly FM buka topik 'pasangan anda adalah kawan baik anda'..ramai pendengar yang tak setuju. Aku pun tak setuju sebab pd pendapat aku kita masih perlu berahsia kepada pasangan terutamanya jika sesuatu perkara itu boleh mengganggu gugat perhubungan.. Lagipun husband aku guna polisi yang sama..So, fair and square...aku rasa kawan baik aku ialah diary sebab pada dia sorang je aku takde rahsia apa2 pun.tapi korang takleh baca diary tu. aku guna kod rahsia, bukan huruf abc atau alif ba ta..hahaha

No comments:

Post a Comment